پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4221
-
الف
+

پوستر جشنواره فیلم کودک و نوجوان رونمایی شد

پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان رونمایی شد.

به گزارش آی فیلم و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛ وحید شریفی طراح پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به المان های به کار رفته در این پوستر بیان کرد: تصویرسازی این پوستر بر گرفته از نمادهای اصفهان است و در آن سعی شده تنوع قومی و نژادی در کشور نیز به خوبی نشان داده شود.

وي ادامه داد: طرح اسب به کار رفته در این پوستر برگرفته از تصویر اسب در مینیاتورهای اصفهان است که همزمان آرزوها و خیال های کودکان را به سمت آسمان می برد و بر رنگین کمان صلح و آرامش می نشاند.

این طراح عنوان کرد: از زمانی که ایده پوستر را در ذهنم پرورش دادم و طراحي اوليه انجام شد، تا زمان اتمام طراحي و تأييد نهايي، چند هفته طول كشيد. خوشحالم كه به عنوان يك طراح اصفهاني، در اين رويداد به نوعی حضور دارم.

شریفی با بیان این که شهر اصفهان در ایام برگزاری جشنواره حال و هوای پر نشاط و امیدآفرینی می گیرد، خاطر نشان کرد: از کودکی تا به امروز تعلق خاطر خاصي به جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان داشته و اخبار این جشنواره را همیشه دنبال می‌کرده ام. به نظرم این جشنواره همیشه حال و هوای شهر اصفهان را تغییر داده و یکی از مهم ترین اتفاقات فرهنگی-هنری این شهر است.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریورماه ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

غ ن / س م

نظر شما
ارسال نظر